20 maj 2012

Ett piratkort

Jag har gjort ett piratkort, jag tycker det är kul att göra barnkort
för det passar så bra med många färger och blandade dekorationer.
Det blev ett kort med flera sidor att scrappa så baksidan fick bli tom.

Jag anmäler kortet som bidrag i Scrappekammerets utmaning # 53 Kammerpikenes skisse

 Här är skissen, jag tippade den en gång åt vänster.

Satte dödskallen på 3D-kuddar, den är utskuren med min Gazelle på den tiden den funkade.

Är det en skattkista så är det, några riktiga guldpengar passade bra tycker jag.
Lite plats att skriva på.
Så här ser kortet ut ovikt, på fram och baksida.

Kortet öppnat men med sidan invikt.

Jag valde att använda färger så kortet passar till både en tjej och en kille.

Ha en bra vecka alla och tack för titten och snälla kommentarer, det värmer alltid.

13 kommentarer:

  1. Men woow vilket supercoolt kort

    Kul vikning

    Kram

    SvaraRadera
  2. Herlig kort, og supre detaljer:-) Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!

    SvaraRadera
  3. WOW!
    Vilket läckert kort med riktiga guldpengar.
    Härliga färger och tuffa papper.
    Kram & Må gott

    SvaraRadera
  4. MEN ÅÅH JISSES VILKET COOLT KORT, såå mycket att titta på, du har verkligen fått till allt såå supersnyggt, ME LIKE :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  5. Superhäftigt kort!!! Så många sidor att öppna och upptäcka. Det med de riktiga pengarna var kul tycker jag. Repen på framsidan var snyggt satt och snurrat!!
    Kram iffa

    SvaraRadera
  6. Men jösses vilket häftigt kort! Helt fantastiskt tycker jag. Gillar alla små detaljer, det där pärlhalsbandet runt knotorna och repen och pengarna och... ja alltihopa :-)
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  7. Oj oj oj så många detaljer att kika på, häftigt kort och jag är säker på att det blir uppskattat!

    SvaraRadera
  8. Oooooo...Vilket häftigt & coolt kort :)
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  9. Superläckert kort med en snygg vikning.
    Gillar snöret du lyckas alltid få med så många snygga detaljer.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  10. Vilket häftigt kort!! Så mycket fina detaljer, och fin vikning. Du är såå duktig!! Kram på dig!

    SvaraRadera
  11. Vilket härligt kort, så himla finurligt med guldpengarna vid skattkista! Wow ett sånt kort hade min treåring gillat. :)

    Kram Annika

    SvaraRadera