28 augusti 2017

Flera alster av mitt SWAPkit

Nu har ett nytt SWAPbrev blivit till alster.
I juni skickade jag ett brev till Annelie med en blandad kompott.
Det blev lite tokigt där, jag hade nästan packat  klart våra kit,
i snickeriets tecken, när jag köpte lite nya papper och en bildie
så jag lade i lite motorrelaterat också, så ett kit där inte allt passade
ihop med allt blev det, men det fick gå ändå :)
Jag tycker det är fasligt skoj att plocka ihop dessa brev.
Det blev en hel del alster så rätt många bilder följer.

Så här blev mitt kort.
Insidan, jag satte småbitar av pappren i verktygsramen.


Det blev även två tags, baksidan på den första stämplade jag av flera små stämplar.




Å så lite motoralster :)
Insidan, här finns gott om plats för text.

Två mindre kort där jag lämnat insidorna tomma, 
dessa kort är perfekta på ett paket eller i en blomma.
Under hörnen och blomman satte jag papper för att få mer effekt.


Å så till sist, två små kort med tomma insidor,
som de ovan är de perfekta på ett paket eller i en blomma.

Titta in till Annelie på hennes fina alster av mitt kit, här är länken.


En bild på sakerna som fanns i våra kit, flera av pappren är dubbelsidiga, 
så alstren han ha andra papper än man ser på bilden :)

Tack Annelie för att du vill byta dessa trevliga kit med mig,
det är så skönt att vi inte har någon tidspress på oss.


Jag önskar er alla en bra vecka.

7 kommentarer:

  1. Alltså wow, nog för att man har en liten fördel när man är den som plockar ihop breven, men du är ju makalös på att utnyttja breven till max, så många läckra kort & tags som du har fått till.
    Gillar dina hemmagjorda knoppar på första kortet. Och att du lyxar till insidorna så fint - jag brukar också dekorera mina insidor men väntar helst tills jag vet vem som blir mottagaren :)
    Stort tack än en gång för det fina brevet, så kul att göra dessa byten. Nu får vi vänta en liten stund på nästa, har inte kommit igång med plockandet på riktigt ännu men rätt vad det är så ligger det nåt där i din låda ;)
    Ha det bäst tills dess!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är enklare att använda sakerna än att
      behöva sortera in dom på rätt plats igen :)
      Jag ser fram emot ett vinterbrev.

      Radera
  2. Oj så många fina alster du knåpat ihop! Är så härligt med alla fina detaljer du har på dina kort och tags, alltid en massa att upptäcka =) kram

    SvaraRadera
  3. Åh, så mycket fint du gjort! Välarbetat och många fina detaljer:)
    Kram och må så gott!!

    SvaraRadera
  4. Så många fina saker du fick ihop. Och välarbetade som vanligt. För varje gång man tittar hittar man fler saker.
    Kram och ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  5. Dina kort o tags är underbart fina , finns alltid mycket fint du fått ihop
    på dem , blir så impad varje gång du får till dem .
    Ha nu en härlig vecka .
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  6. Hej :)

    WOW WOW och åter WOW.
    Att du ens lyckas att få till så himla mycket snyggt av kitet det är helt otroligt. Du är verkligen en hejjare på att de kombon och lösningar :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera