12 juli 2012

Jag har fått en award


Jag har fått en award av söta Fru Eriksson.
Hon är en kvinna med ett stort ♥ antagligen för att hon är en kattmänniska
- mjauar Elliot och Kiara här i bakgrunden -
Hennes blogg är en mysig och varm plats.
Hon skriver att jag får awarden "för otrolig skaparglädje".
Som scrappare är det ett kanonbetyg.
Tack snälla rara Annmi /Fru Eriksson. 
Kram  ♥

Det svåra blir att berätta något om mig själv, jag är ju så vanlig.
Det får bli den enkla varianten: stödord utan inbördes ordning.

Glad. Envis. Kattmänniska. Chokladoman. Mamma. Ärlig.
CD-boks-beroende. Kaffe kaffe kaffe. Sambo. Ensambarn.
Scrappaholic. "Lider" av pippisyndrom. Dataspelsnörd (enligt dottern). 

Uppdraget var att  ge denna Award vidare till två bloggare och
att berätta lite mer om mig själv.
Jag väljer att ge den till onkis för hennes alltid så positiva bloggande,
hon gläds med oss andra bloggare när det går bra och lämnar
alltid ett uppmuntrande ord när det går mindre bra.
Att hon sen scrappar fina alster till glädje till många gör inte saken sämre. 

Jag vill också ge awarden vidare till Majsan för hennes otroligt 
färgstarka och inspirerande scrappande. Hennes alltid lika uppmuntrande 
och trevliga kommentarer förgyller alltid vardagen!

Det var fasligt svårt att bara välja ut två bloggar. 
Så en tänkt award skickar jag vidare till alla övriga 
som tittar in till mig och så snällt lämnar fina kommentarer!
Kram!

3 kommentarer:

  1. Tack för AWARDEN,
    du skriver så fina ord om mig som jag lir jätte glad av att läsa.
    Tack min vän!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Blir alldeles till mig av dina ord om mig & Elliot & Kiaras söta Jam hihi...
    Tack sååå hjärtligt & roligt att veta lite mer om dig/NooooooooooosPussssssss till Kiara & Elliot & stor varm Kraaaaaaaaaam till dig från mig!

    SvaraRadera
  3. TUSEN TUSEN TACK FÖR AWARDEN, jag blir ju alldeles tagen av allt fint du skriver om mig :) blir så glad :)

    HA DET SÅ GOTT VÄNNEN OCH TA VÄL HAND OM DIG!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera