3 oktober 2013

Topp Tre, ett litet kit i 3 delar, knappar och två alster till

Här kommer ett inlägg med blandat innehåll och många bilder.


Jättekul, alltid skoj att få lite uppmuntran,
så det säger jag tack så mycket för.
Och då får jag pryda min blogg med den här fina knappen.




I går skickade jag 3 små scrappade saker till en go tjej.
Ett litet enkelt kort


Ett litet hjärta med rosor som jag tänkte att hon ska ha
att plocka av till något kort hon gör, scrappare som hon är.
 Framifrån och
 från sidan.
 Katthåren fick hon på köpet, Elliot och Kiara hälsade helt enkelt :)

En liten bok, asken är ca 6 x 8 x 2 cm och
passar perfekt som en liten gömma.



4 metallhörn och 100 hjärtan i olika material och storlek.
 Hoppas det kan komma till nytta någon gång,
karm till dig min vän :)


Jag är ju en knappoman och det vet Veronica/onkis,
så för någon vecka sedan kom ett brev med alla dom här
knapparna till mig från henne :) Tack snälla Veronica, kram :)


Septembers SWAPbrev innehöll papper i härlig turkos färg,
så här blev mitt kort av brevets material. Bokstäver och
svart CS är från mig själv, ett väldigt sött motiv låg det i brevet.



Sarah skulle på uppvaktning och behövde en tag till ett paket,
födelsedagsbarnet tycker att hon börjar bli gammal 
- hon fyllde 28 - så tanten passade bra som motiv.

Det var allt för denna gången.
Tack för titten.
Önskar er alla ett fint veckoslut
och hoppas att höstsolen lyser på er.

 

12 kommentarer:

  1. Härligt & såå vackra <3 & skojsiga....
    /Kram Annmi

    SvaraRadera
  2. Grattis till topp 3. Fina kort och härliga presenter.
    Kan det vara samma goa tjej som jag skickade till igår tro:))
    Ha det bra. Ingrid är här, vi har ätit frukost och nu ska vi leka. Ha det bra Kram

    SvaraRadera
  3. Det blev några knappar :)
    Hoppas att du får användning av dom..
    Ifall du tappar en knapp i en tröja så har du kanske någon som passar nu ;)
    Jag blev så rörd och glad när jag fick dom fina presenterna precis samma dag som jag kom hem.
    Våran vänskap betyder så mycket för mig och du ska veta att jag uppskattar allt jobb du lagt ner på dom fina sakerna jag fick av dig <3

    Grattis till din topp 3.
    Kramar!!

    SvaraRadera
  4. Många fina alster i detta inlägg, superfina! kram

    SvaraRadera
  5. OJOJOJ sååå mycket snyggt och vackert det fanns att kika på!!
    GRATTIS till Top 3!! med det supersnygga kortet, det gillar jag jättemycket :)
    Du är otroligt duktig på att få till allt såå himla snyggt, allt på rätt ställe liksom.
    Såå många snygga alster så man tappar hakan ;)

    KRAMAR I MASSOR MAJSAN

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till Top3, Det är du värd med det fina kortet. Askkortet är bara så snyggt. Oh vad mycket knappar du har nu, lilla julafton . Stora Kramar från Titti

    SvaraRadera
  7. Så mycket vackert du skapat... är en knappoman jag också *ler* så jag förstår att du blev glad :D

    SvaraRadera
  8. Stort grattis till Top3,Såååå mycket snyggt du har gjort, vad duktigt du är. Kraaam Anneli

    SvaraRadera
  9. Gratulerar till topp placeringen!! Jättefint kort som förtjänar uppmärksamheten :)

    SvaraRadera
  10. STORT GRATTIS till topp placeringen :)

    OJ vad en himla massa fint du har gjort :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  11. Grattis till Topp Tre!
    Så mycket fint du visar i det här inlägget. Förstår hur glad hon måsta ha blivit för de fina gåvorna som du lagt så mycket omtanke i !
    Kram!

    SvaraRadera