10 juni 2013

Dopkort i form av en dopklänning och topp 3

Jag tar nästan aldrig beställningar av kort eller annat
då jag gillar att scrappa det jag känner för just för stunden.
Men min mammas väninna ville ha ett dopkort och det gjorde jag gärna.

Kortet blev i form av en dopklänning för jag gillar den modellen.



 Kul att kortet kan stå stadigt
 





Insidan

Lite stickles förgyller alltid.

Baksidan fick en dikt.

**************************************

Jag blev så glad när jag såg att jag blev topp 3, bland 31 bidrag, 
hos Nordsalten med mitt jeanskort, alltid kul att få lite uppmuntran,
TACK så jättemycket till er som valde mitt kort.



Tack för titten, som ni vet blir jag alltid lika glad för era kommentarer :)
Hoppas solen lyser på er alla

19 kommentarer:

  1. Va snygg dopklänning,
    läckert med alla spetsar och band.
    Härliga blå rosor och söt bebis.
    Det va en vacker dikt du satt på baksidan.
    Den är verkligen välarbetat och snygg!

    Grattis till din topp 3 plats,kul!!!
    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Wooww så tjusigt dopkort! Många härliga detaljer fint matchat och sammansatt :)
    STORT GRATTIS till topp 3, alltid kul att synas lite extra, och det var så läckert jeanskort!
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Vilket tjusigt dopkort hur fint som helst
    Stort GRATTIS till topp 3

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  4. Bedårande sött dopkort du gjort. Kanon:-)

    SvaraRadera
  5. Grattis till topp 3.
    Underbart dopkort.Snyggt med blommorna och texten var vacker. Kram

    SvaraRadera
  6. Stort GRATTIS till Top 3!! Inte undra på det, med det snygga kortet ;)

    Men gudars så vacker dopkort!! Helt otroligt snyggt, både insidorna och utsidorna, alldeles perfekta, tokgillar!!

    BAMSERKRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  7. Åååh, den är helt ljuvlig din fina dopklänning, maffigt med rosorna längst ned och det lilla korset i kedjan är så vackert!

    Grattis till vinsten i utmaningen, med det läckra kortet är du verkligen värd det! Kreativt, snyggt och annorlunda!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Amazing card my friend:)
    Fabulous shape and embellishments:))
    Hugs,
    Sonia

    SvaraRadera
  9. Grattis till Topp 3 kan förstå att du blev det med ett så snyggt och annorlunda kort. Det är en snyggt dop kort lite annorlunda klänning än de jag gör men så himla snygg och snyggt dekorerat.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  10. Jättegrattis till topp 3 . du har gjort korten så otroligt snygga.
    Klännongen år så snygg. Ha det gott , Kram Titti

    SvaraRadera
  11. Så läckra saker du visar :D ett jätte sött och ett tufft :D kul med så mycket detaljer

    SvaraRadera
  12. Waoooo,fantastiskt ljuvligt kort/Kramar Annmi

    SvaraRadera
  13. Jättefint dopkort verkligen och jeanskortet var rikigt häftigt. Hur stor gör du klänningen? Det var snyggt att ha den dubbelvikt, så man kunde skriva på insidan. Själv har jag bara provat att göra en tvådelad i form av stafflikort =) kram

    SvaraRadera
  14. Vilket jätte fint dopkort, hur gulligt som helst. Och va kul att det gick bra i tävlingen för dej :)

    SvaraRadera
  15. Wow! Det kortet hade jag behövt för ett par veckor sedan :)

    SvaraRadera
  16. WOW..vilket vackert dopkort.
    Vill önska dig GLAD MIDSOMMAR!
    Kram Inga

    SvaraRadera
  17. Vilket underbart vackert dopkort!! Grattis till att det gick så bra i tävlingen:-)
    Var kan man få tag i den underbara stämpeln på baby-ängeln och likaså "textrullen"?
    Ha en härlig sommar!!!
    Kram
    Ing-Margreth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ing-Margreth :)
      Söta bebisen hittar du om du söker på
      Magnolia, sleeping baby Tilda stämpel
      Banderollen är en dies,
      QuicKutz Parchment Scroll 4x4.
      Ha det gott.
      Kram Lisa

      Radera