2 juni 2013

En blandad kompott

Det här blir ett inlägg med blandad kompott.

Yngsta dottern Ida är ju så duktig på att rita och fixa på sin datorn/ritbräda,
så jag bad henne göra en header till min och onkis utmaningsgrupp på Facebook.
Snäll som hon är gjorde hon en snygg bild till sidan, tack älskade Ida.


För att fira vår nya header har jag en liten utmaning i gruppen, som slutar på måndag kväll,
3 juni kl. 22:40, utmaningen går ut på att inspireras av den nya headern.
Är du inte med i gruppen, knacka på HÄR så släpper jag eller onkis in dig :)


*********************

Onkis hade en liten utmaning i gruppen på Fb i förra veckan, men jag hade så ont om tid,
så för första gången, tror jag, blev det ett kort på en timme, EN TIMME,
jag som sitter i fasligt många timmar annars, men så blev resultatet där efter också :)
 Här kan man snacka om lite dekorationer, men ett kort blev det i varje fall.




*******************


Såg att jag blev Topp 5 hos Papirdokkene med mitt kort

 Mäkta stolt då det var 155 stycken bidrag med :)
Så jag gör som dom skriver,
Ta gjerne med dere skryteknappen vår til bloggen deres.




Tack för titten och hoppas ni får en fin och skön söndag,
här blir det grillning och lite pyssel i dag

15 kommentarer:

  1. ÅHH herrejösses EN TIMME och du lyckas gör ett såå fantastikt kort!!
    OJ jag som äe n långsam scrappare skulle ju fortfarande och sitta och leta papper :)
    Såå snyggt du har fått färgkombot och så söt vattenkanna och spade!!
    ÅHH Stort Grattis till Topp 5!! Kortet är ju såå otroligt vackert och vilket jobb du har lagt ner på det, I love it!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Kortet du gjort på en timma är fint. Ibland behövs inte så mycket dekoration.
    Grattis till topp 5. Kortet är underbart. Älskar den bilden.
    Om jag hinner ska jag vara med på utmaningen. Men vill gärna umgås med min kärlek:) Han åker imorgon bitti. Ha det bra kram

    SvaraRadera
  3. Vad kul att så många vill vara med på utmaningarna! Själv har jag inte fått ändan ur än, men snart så ;)
    Dina kort är superfina, gillar det i vintagestil lite extra mycket.

    SvaraRadera
  4. Wow sååå fint...&
    Sista bilden med Hjärtat 6 dina gosekissar är ljuvlig ♥
    /Kram Annmi

    SvaraRadera
  5. Klart du skall ta med skrytknappen till din blogg =) GRATTIS till topp 5! Vilken ära att bli det av så måååånga bidrag, ditt kort var så snyggt!!!
    Vilken duktig dotter du har som hjälpt dig med den....sånt där kan INTE jag vilket oxå syns i min blogg =)
    Jättefin är den och kul med en tävling.........hinner nog dock inte vara med.
    1 timma = väldigt bra gjort, själv hade jag nog inte ens hunnit välja vad jag ville ha med på kortet,fniss. Du lyckades väldigt bra tycker jag, inte alls för lite dekorationer utan precis lagom och väldigt snygga....vilken söt kanna =)
    Ha en fin söndag!
    kram Iffa

    SvaraRadera
  6. Grattis till din topp 5 plscering,
    det är något att vara stolt över,bra gjort!
    har nog aldrig gjort ett kort på 1 timme,men du lyckades bra,
    söta dekorationer till den fina bilden.
    Men hjärtat med Elliot & Kiara är väl bara för sött.
    Kram & ha en bra dag!

    SvaraRadera
  7. Kortet på en timma är ju jätte fint och det du kom topp5 är helt otroligt vacket:) Tänkte fråga dej vart du köpt den lilla metallfjärilen och dina metallhörn, du har alltid så fina och inte så vanliga metalldekorationer:)

    SvaraRadera
  8. GRATTIS till vinsten hos Papirdokkene, ett helt sagolikt vackert kort med underbar vintage-känsla! Gillar verkligen de gråblåbruna tonerna och vintage-motivet är sagolikt!

    Bra jobbar med ditt en-timmeskort, härliga klara färger och en riktigt snygg, stilren layout! Söta motiv!

    Hoppas att du har det gott!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Fantastiskt fina kort
    Grattis till topp 5

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  10. Men gud så fina kort och ett stort grattis till Top 5 placeringen. Önskar dig en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Jättefina kort båda två, grattis till en välförtjänt topp 5-placering!
    Har tyvärr haft fel sorts "måsten" på pysselagendan så har inte kunnat vara med i fler utmaningar, men det passar säkert bättre snart igen :-)
    Kram

    SvaraRadera
  12. Underbara kort :) men du skulle ha vunnit :)

    SvaraRadera
  13. Så fina kort båda två och så fina färger den lille killen jättesöt.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  14. Underbara kort båda två ! Lill killen är ju så söt! Det andra kortet är så vackert dekorerat med alla rosorna!
    Mycket annat fint du gjort med sen senast jag kikade in här!
    kram Maja

    SvaraRadera
  15. megafina kort båda två. wow

    SvaraRadera